Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Word of Chaos (Games)

Skandar Graun mod's,letölthető játékok.

 http://www.youtube.com/watch?v=zqpaMJVaeyg

World of C.....

 

tumblr_lmrqkdp1ll1qeb963o1_500.jpg

 

 

http://www.hardwired.hu/dl2.php?id=4710

 

 

word_of_chaos_50.jpg

 

WORD OF CHAOS TRAILER 86 MB 

 

http://www.hardwired.hu/dl2.php?id=3376

 

  word_of_chaos_44.jpg

 

Worluk világán, ahol a Káosz és Rend örök harcot vív, egy félvér ork kölyök, Skandar Graun komoly feladatot kap fogadott istenétől, a Kaszás Yvorltól: el kell pusztítania szülei gyilkosát, a Rend egyik leghatalmasabb mágusát, Peltár magisztert, s megszereznie tőle a legendás varázsszert, a Káosz Szavát. S habár a félvér sok-sok évig csupán a maga boldogulását keresi, végül mégis nyomra lel Renztal intrikától terhes kikötővárosában. Saját igaz természetéről mit sem tudván belemerül hát a hazugságok és ármányok hálójába, hogy elérje bosszúját és teljesítse istene parancsát... s közben tetteivel egyre terjeszti a Káoszt. Társakra is lel az út során, bejárja az átkozott Rontás Erdejét, Kirovang halódó faluját, a titokzatos Gahani szigeteket, sőt eljut a csodás hercegi városba, Landorra is és tovább… Hogy végül sikerrel jár-e, arról bővebben majd a játékban. 

 

http://www.hardwired.hu/dl2.php?id=3376

 

 

 

 

world-of-chaos-jatekkepek-5.jpgAmi a történet vezetését illeti, senki se várjon Morrowind-szerű szabadságot, de azért lesz néhány elágazás a feladatok során, ahol kedvünk és vérmérsékletünk szerint választhatunk. A játékhoz teljesen új szabályrendszert készítettek a srácok, ennek legfőbb jellemzője a szabad fejlődésrendszer. Nem szorították kasztok közé a karaktereket, a harminchat jártasság fejlesztgetésével azzá képezzük hőseinket, amivé csak akarjuk. Vannak jártasság specialitások, 240-féle varázslat, harci kombók, tárgykészítés... lehetőségekben tehát nem lesz hiány. A harc körökre osztott, akciópontos, a készítők szavaival: céljunk egy erős, átgondolt taktikára építkező harcrendszer megalkotása volt, ahol a játékosnak van ideje átgondolni karaktere lépéseit,

 

 

world-of-chaos-jatekkepek-17.jpg

felépíteni saját harcmodorát. A játék korszerű motorral bír, látványos megjelenítésre képes, ugyanakkor remekül skálázható (lásd lent a gépigényt). Nemes István a kezdetektől komoly szerepet vállalt a fejlesztésben, és a játék történetének, dialógusainak egy jelentékeny része is az ő munkáját dicséri, tehát Káoszos hangulatból nem lesz hiány... 

 

 

 

 

 

 

 

  http://games.softpedia.com/get/Trailer/Word-of-Chaos-Cutscene-Trailer.shtml

Rendszerkövetelmény: Windows 2000, XP, Vista, PIII 1500 MHz, 128 MB RAM, 64 MB VGA 

English version:

 The biggest project currently under development at Brainfactor, the "Word of Chaos" is an adventure/rpg that will take its players to the vast fantasy world of Worluk. 


The computer game was inspired by John Caldwell's immensely popular series of fantasy novels, the first volume of which was published more than a decade ago in Hungary. 

The epic tale follows the adventures of Skandar Graun, a half-orc who becomes a key figure in the eternal war between Order and Chaos when he is given the task by the God of Chaos to take revenge on the Mage Peltar for the murder of his parents and take the legendary artifact called 'The Word of Chaos" from the Order-worshipping Peltar. 

excerpts_20100730.jpg

When Skandar Graun swears to do his duty, little does he know about the fate that will haunt the Champion of Chaos and that things like revenge will not mean anything in the shadow of death. 

Players who go on an adventure in this beautifully rendered, full 3D fantasy world will have the opportunity to complete over 60 side quests, meet 300 NPCs each of whom live a life of their own, fight a hundred different monsters, learn 120 different spells (either clerical spells or spells from Mages' grimoires), and prepare potions by learning Alchemy or Herbalism. 

The open character development system and 36 different skills available allow players to decide whether to develop their characters into a fearless warrior, a thief hiding in the shadows, or a wizard casting spells by using Magical Essence. The availability of special feats adds further complexity to character development like in other famous RPG like games

This game, being developed by Brainfactor, offers a new fighting system, fight and spellcasting combos, real character development, sub-games, tales and short stories fleshing out the world around the characters, and plenty more.

  Yvorl lehelete zorgesse a csontjaidat !!!!!

Káoszjátékok letöltése:

Download Free World of Chaos demo pc for PC. From new releases, to most popular downloaded games, we collect all World of Chaos demo pc here and provide downloads for you to choose from. We update game content weekly and make sure you find the World of Chaos demo pc you want. And, we provide game reviews, ratings, and tutorials to help you learn or play these games. All of games here provide non-stop entertainment for even the pickiest of players.

http://game.downloadatoz.com/free/12288,world-of-chaos-demo-pc.html

 

World of Chaos Torrent Download

 
www.torrentz.eu/889856dcd8626c7af5963d272fc770505d007336
 

 

   Üdvözlet mindenkinek! 

 

 

 

 

Jó ideje már, hogy az itthoni kiadók kisebb-nagyobb kihagyásokkal megjelentetnek igényes és kevésbé igényes szerepjátékokat kis hazánkban. Az eddig napvilágot látott kiadványok többsége kellőképpen színvonalas az élvezhető játékhoz. Most azonban nem a könyvpiac nehézségeiről, árnyoldalairól lesz szó, hanem egy teljes mértékben hazai termékről, egy régen várt csemegéről: a Káosz Szerepjátékról. Aki legalább felületesen ismeri a Cherubion Könyvkiadó munkásságát, bizonyosan nem fog csalódni. Elérkezett az idő, hogy Skandar Graun nyomdokain lépkedve megismerjük Worluk világát olyannak, ahogyan azt szülőatyja hajdanán megálmodta. Immár nemcsak szemlélői, részesei is lehetünk a történéseknek. Mindez már a játékosokon, és a mesélőn múlik, az elengedhetetlen háttér biztosított. A szabálykönyv érzékletesen, részletekbe menően, de csöppet sem eltúlozva mutatja be nekünk a játékhoz nélkülözhetetlen szabályokat. Korlátot szabva a végleteknek, kerek egészként sorakoznak elénk a konkrét tények. Számadatok, táblázatok garmadája tárul föl előttünk, fokról fokra fedve föl a lehetőségeket. De lássuk, valójában mit is tartalmaz ez szabálykönyv

world-of-chaos-jatekkepek-28.jpg

  Egy rövidre szabott és frappáns bevezető után a rendszer alkotóinak tollából olvashatunk egy novellát, mely három szereplő szemszögéből meséli el a történetet. Afféle hangulatkeltőnek is remekül beillik, a maga nemében kuriózum, mert eddig sehol máshol nem jelent meg. Ezután egy eléggé terjedelmes és átfogó fejezet következik, ami teljes egészében a játszható fajokkal foglalkozik. A fajok érdekesek, színesek, nemkülönben ötletesek. Minden faj rendelkezik sajátosságokkal, úgynevezett faji specialitásokkal, amik színesítik az adott fajú karaktert, persze ugyanúgy vannak előnyei és hátrányai is.

  A karakteralkotáshoz felhasznált Főérték pontokból vásárolható meg ez a különlegesség. Minden faj leírásánál olvashatunk egy apró, de tartalmas kisnovellát. Ezek főszereplői többnyire az adott faj tagjai. Kevert fajú karaktert is alakíthatunk, ebben segítségünkre van egy táblázat, ahonnan kiválaszthatjuk a kívánt fajok keverését. Az egyszerű félelf, félork mellett most egészen újszerű kevertvérűt is alkothatunk. Egészen extrém eset például a szürkemanó (ami alapvetően egy ember és egy manó nászának eredménye) és az ogár fajok keverése.

 

 

15789bayonetta_2_s.jpg

Érdekes fajok közül választhatunk, úgymint: tündérke, gennymanó, gyíklény, vagy az előbb már említett ogár. Azonkívül csak női játékosoknak van esélye arra, hogy a gilf fajt választhassák. Ha már kiválasztottuk a fajt, nekiláthatunk megalkotni magát a karaktert.

 

 

 

 

 A Karakteralkotás szabályai kissé eltérőek az eddig megszokottól, ami még sajátosabbá teszi a rendszert. A Káosz Szerepjáték 4 Főértéket különböztet meg, ezek a Fizikum, Rátermettség, Tudat, Esszencia. (Az Esszencia értékétől függ a varázslók mágikus potenciálja.) A négy Főérték még további 2 részre (aktív és passzív) oszlik. Így a Fizikum főérték aktív része az Erő főjellemző, a passzív pedig a Szívósság. Főértékeink között 220 pontot oszthatunk szét tetszésünk szerint, az aktív és passzív részek között legföljebb 15 pontnyi eltérés lehetséges. Tehát, ha karakterünk Fizikum főértéke 60, akkor az aktív részt megnövelhetjük 15 ponttal is, de cserébe a passzív rész csökkeni fog ugyanannyival. Az Esszencia passzív része az Esszenciapajzs, ami gyakorlatilag a mágikus ellenállás. Worluk világán a mágia fontos tényező, lévén ez okozta annak létrejöttét is. Bár első pillantásra kissé esélytelennek tűnhet egy fegyverforgatásban jártas karakter a mágiahasználóval szemben, mindez csak az Esszenciapajzs mértékétől függ, így hát érdemes erre a tulajdonságra jobban odafigyelni, és gondosan mérlegelni a meghatározásánál.Az imigyen kiválasztott faj, és az elosztott Főérték pontok mellé különbözőElőny és Hátrány áll rendelkezésünkre, amit Jártasságpontokból vehetünk meg. Néhány Előny kiváltképp hasznosnak bizonyulhat, míg a Hátrány természetesen hátráltatja a karaktert. Ezután a Jártasságok szerepe és leírása következik, ahol összeállíthatjuk karakterünk "képzettségeit". Elég sokrétű és színes leírások, különböző részekre osztva a Nappal, az Éjszaka, a Vér és a Fény szférákra. Minden bizonnyal ki-ki megtalálja benne a kedvére valót, ám az elköltésükre kapott 10000 pontból egyes rendekhez, iskolákhoz is tartozhatunk, csupán ki kell fizetnünk az előre meghatározott Jártasságpont igényt. Csatlakozhatunk a kissé bizarr Kin Hírnökeihez, lehetünk keriniai Veremharcosok vagy valamelyik egyház elkötelezett papja. Két rend különösen ajánlott női játékosoknak.

 

 

22658242.gif

 

A Jártasságok 1. szinttől egészen 10. szintig fejlődhetnek. 0. szint is használatos, ez a teljes hozzá nem értés foka. Induló karakterek legföljebb 3. szintig növelhetik jártasságaikat, kivéve a tisztavérű embereket, ők 4. szintig, aminek az elérése már a Haladó kategóriába sorolható. A 7. már Mester, míg a 10. a Nagymester titulus birtoklásával egyenlő. A Jártasságok pontigénye több tényezőtől függ: pl. a Főértékek (amik bizonyos határ elérése után kedvezményeket adnak), a mentor oktatása, vagy az állandó gyakorlás. Külön Jártasság igényeltetik a fegyveres támadásra és védekezésre, az íjászatra és a fegyverhajításra, valamint hétköznapi tárgyakat is használhatunk destruktív célokra. A megmaradt pontok átvihetők a játékba, mivel "ugyanilyenek" szolgálnak jutalmul egy sikeres kaland teljesítéséért, szimulálva a karakterek fejlődését. Találunk egy példakaraktert, ahol megnézhetjük, hogyan néz ki egy kész karakter a Káosz világán. Ha már elköltöttük a rendelkezésre szánt pontokat, az indulópénzből megvehetjük a szükséges felszerelést is. Induláskor mindössze egy rend jó minőségű ruhát és 50 aranyat kapunk, az összes többi tárgyat (fegyver, vért, pajzs, ló, stb.) ebből a pénzből kell kigazdálkodnunk. Worluk árai tájegységenként változók, de általános listát találunk mindenről, ami szükséges lehet egy belevaló kalandozónak. Általános ismeretek szólnak a nyelvekről, a mértékegységekről, időszámításról. A fegyverek külön csoportokba sorolhatók, és mindegyik rendelkezik egy Gyorsaság és Erő értékkel. Előbbinek a Harc kezdeményezés részében van szerepe, míg utóbbi a sebzést határozza meg, attól függően, milyen minőségű az adottfegyver. kikakaoszhordak.jpg

Worluk kaotikus világán jelentős szerep jut a sorsnak. Ennek szimulálására szolgál a Sorspróba. A kiszámíthatatlan Sors három fázisra osztható: jó, semleges és bal. Mindhárom előre megadott érték, a játékos persze megváltoztathatja némi jártasságpont ráfordításával.

A rendszer korántsem elhanyagolható részét alkotja a Mágia. Sokrétűségét a Kódexek jelzik, ahol megtalálhatóak az elemekre épülő varázslatok csakúgy, mint az érzelmekkel manipulálók vagy a druidavarázslatok. Néhány varázslat neve ismerősen csenghet, ám ez nem befolyásolja használatának élvezhetőségét. A Kódex-független varázslatokat bárki megtanulhatja, míg az egyes Kódexekből tanulni valamilyen hovatartozást jelent. Kiváló példa erre a már említett druidamágia, a Smaragd Kódex, amiből kizárólag a Zöld Úrnő követői tanulhatnak. Varázstárgyak terén sem vall szégyent a játék. Tucatnyi hasznos és érdekes varázstárgy kapott helyet a könyv lapjain, néhányukról már olvashattunk is Skandar Graun történeteiben.

Elérkeztünk az egyik legérdekesebb részhez, ami megadja a játék savát-borsát, ami nem más, mint a "Világleírás". Betekintést nyerhetünk általa a történelem viharos ciklusaiba, a Káoszháborúk korától egészen a Nagydrén Birodalom bukásáig vagy napjaink történéseibe. Worluk történelmét a ciklusok óta fönnálló Káosz-Rend küzdelem formálja, ami főleg a jelenlegi helyzet alapján kezd ismét mindent elsöprő méreteket ölteni. Sokan emlegetik egy újabb Káoszháború kitörését. De ne szaladjunk annyira előre! A világ nagy szárazulatairól, tengereiről, szigeteiről élethű leírást tárnak elénk, segítségével jobban elképzelhetjük Lendor szigetének hierarchiáját, a nemesdrének szokásjogait, a barbárok totemhitét. Minden népcsoport élőhelyén mások az árak, a törvények, az öltözködési szokások, a vallási nézetek, nemkülönben az ott élők kinézete és a használt nyelvjárás. Megismerhetjük a Kondor Birodalom ork törzseit, a Jidor szigetvilágban élőket, és még számtalan más faj, kultúra, civilizáció elhelyezkedését a világ térképén.

Számomra a kiadvány külön érdekessége a Tanácsok Mesélőknek című fejezet, amiben hasznos és érdekes meglátásokat olvashatunk tizenegy pontba szedve, majd egyenesen a fejlesztők javaslataiból tanulhatunk a mesélés fortélyairól. Utolsóként aBestiárium szörnyetegeit vehetjük górcső alá, amiből szintúgy tucatnyi érdekes és változatos szörnyleírás akad.

 Nekem pedig, ki ama nevezetes feladatom végére érek, nem marad más hátra, mint jó szórakozást és játékot kívánni mindenkinek, akinek kedve támadt megismerni a Káosz Szerepjátékot, bejárni és felfedezni Worluk vadregényes világát. Végezetül - úgy érzem - köszönetnyilvánítással tartozom, amiért a fejlesztők megtisztelték bizalmukkal stábunkat.

 Akkor hát, barátaim: Káoszra fel!